Welke dag is het vandaag ? - Reisverslag uit Gagering, Oostenrijk van Sjefke van Epscheuten - WaarBenJij.nu Welke dag is het vandaag ? - Reisverslag uit Gagering, Oostenrijk van Sjefke van Epscheuten - WaarBenJij.nu

Welke dag is het vandaag ?

Door: Sjefke

Blijf op de hoogte en volg Sjefke

08 Juli 2012 | Oostenrijk, Gagering

Als je het naar je zin hebt vergeet je de tijd en ook de dagen. Regelmatig komt de vraag welke dag is het vandaag en hoe laat is het eigenlijk. Ondanks dat de dagen voorbij vliegen hebben we het gevoel al twee weken hier te zijn. We zijn natuurlijk super blij dat we opa ijsje en oma tum tum 'Ons' Oostenrijk hebben kunnen laten zien. Ze hebben zichtbaar genoten ondanks een beetje lichamelijk ongemak. Vooral opa is weer 18 jaar jong vanwege zijn wandeling over het blote voeten pad. Omdat we dus de tijd vergeten schiet het dagboek er ook bij in. Bertjuuu zou het eigenlijk elke dag bij houden had ie beloofd maar gelukkig heeft ook hij het te druk met zich vermaken met de diverse vrienden en vriendinnen. Zo zijn we gisteren nog met Tristan en zijn vader Arno met de Penkenbahn omhoog gegaan en daar fijn gewandeld. We weten dat ondertussen opa en oma weer veilig thuis zijn en sluit nu af met het foto verslag van de voorbije dagen.

Viel Liebe Grusse zus das schone Zillertal

Sjefke

• 08 Juli 2012 - 11:25

Gerda:

Dat ziet er allemaal heel mooi en gezellig uit. Fijn dat Opa IJsje en Oma Tumtum weer goed zijn thuisgekomen.
    Blijf genieten en als dagen weken lijken gaat het nog lang door!
    Leuk al die foto's.

Viele Grussen.

• 08 Juli 2012 - 16:59

Asmara:

Fijn dat opa en oma zo genoten hebben en dat jullie weten dat ze weer veilig zijn thuisgekomen. Geniet nog van jullie vakantie.

• 08 Juli 2012 - 20:57

Opa Ijsje En Oma Tum:

Jullie allemaal hartstikke bedankt voor de geweldige week die wij gehad hebben.
    Zillertal is een openbaring geworden.

groetjes

Opa en Oma