helaas weer een 1 in 2 verlag - Reisverslag uit Gagering, Oostenrijk van Sjefke van Epscheuten - WaarBenJij.nu helaas weer een 1 in 2 verlag - Reisverslag uit Gagering, Oostenrijk van Sjefke van Epscheuten - WaarBenJij.nu

helaas weer een 1 in 2 verlag

Door: Sjefke

Blijf op de hoogte en volg Sjefke

05 Juli 2012 | Oostenrijk, Gagering

Gisteren (dinsdag 3 juli)
Vandaag zijn we opgesplitst en dus kan ik weinig vertellen over wat de Vrouwen+Rens hebben gedaan. Over wat de mannen hebben gedaan kan ik alles vertellen maar ook foto's laten zien dus daar gaan we. Ik, Opa Ijsje, en Papa Sjefke reden de berg op naar een klam. De tiefenbachklam om precies te zijn. We hebben ongeveer de helft gelopen daarna door gereden naar de keizerklam waar we nog geen kwart van hadden gelopen omdat het begon te regenen en en er donkere wolken waren. S'avonds kwamen we tot de ontdekking wat er in de wolken zat, onweer. Dus dat werd tellen (flits 1234567 romeldebomel) (flits 123456789 romeldebomel ) (flits 1234 romeldebomel ) flits 1 romeldebomel ) iedereen schrok en papa zei we gaan de bus in. Papa sprint naar de bus de rest gaat er ook heen mama wou voor de zekerheid nog wat pakken dus ik wachte tot iedereen de tent uitwas zodat het goed verliep.

Vandaag (woensdag 4 juli)
Naar Mayerhofen met de ahornbahn naar boven naar de Ahorn in een lift waar wel 140 mensen in kunnen. Boven was het uitzicht geweldig de temperatuur goed dus ronduit perfect. Opa wou graag naar het kruis. Ik wou naar het kruis en Papa en Sietske dus wij gingen naar het kruis. Helaas was het te zwaar voor Opa maar ik rende haast de berg op. Boven was het uitzicht nog beter. Toen maar weer met Papa en Sietske naar beneden gegaan maar ook hier was ik zo weer op mijn bestemming. Daarna een lekker terrasje op de berg gepakt eine grosse milch ja dat klopt de melk hier is echt koed. Eenmaal beneden hebben we de zillertaler heuenstrasse gereden. Ook daar was het uitzicht super mooi en de temperatuur scheelde 10 graden met het dal dus lekker. Onderweg gestopt bij een zeer mooi restaurant en daar lekker gegeten.

Dit was het verslagje ik beloof niet dat ik echt elke dag een verslag kan uploaden

Groetjes berthuuu

• 05 Juli 2012 - 10:03

H & H & I:

Hoi Prinskes en opa en oma,

We hebben de reisverslagen nu pas doorgenomen.
    Leuk !!!!!
    Jullie hebben weer veel plezier en genieten er volop van. Dat is leuk om te zien.

Nog heeeeeeeeeel veel plezier.

Groetjes Hans, Hariette en Imke xxx

• 05 Juli 2012 - 14:31

Asmara:

We kijken gewoon iedere dag of er een verslag is van jullie vakantie. Het is niet erg dat je niet iedere dag een verhaal schrijft. Alles wat je schrijft is leuk om te lezen. Zo blijven we toch op de hoogte.

Groetjes