2 in 1 verslag gisteren en vandaag - Reisverslag uit Gagering, Oostenrijk van Sjefke van Epscheuten - WaarBenJij.nu 2 in 1 verslag gisteren en vandaag - Reisverslag uit Gagering, Oostenrijk van Sjefke van Epscheuten - WaarBenJij.nu

2 in 1 verslag gisteren en vandaag

Door: Sjefke

Blijf op de hoogte en volg Sjefke

02 Juli 2012 | Oostenrijk, Gagering

Hallo,
Sorry voor het latere reisverslag.
Gisteren zochten we de afkoeling op door naar een waterval te gaan. Dat is een goeie tip als het warm is. Op de camping nog een beetje aangerommeld. Opa ijsje en Oma tumtum zijn goed aangekomen na de 2 dagen lang durende reis. Opa ijsje raakte maar niet uitgepraat over hoe geweldig het allemaal welniet was. "ik moet eerlijk es halve zeggen dat het prachtig was" aldus Opa ijsje. Na aankomst ff uitgeladen en gerust toen lekker eten bij het restaurant op de camping.

Vandaag zijn we de dag rustig begonnen met lekkere broodjes. Rond de middag rustig aan naar de spieljog bahn. En ja hoor we zijn naar boven gegaan met opa en oma. Helaas door vermoeidheid heef oma tumtum op de helft van de weg naar het kruis moeten stoppen maar ik vind het al knap dat je tot daar komt. Opa ijsje daarin tegen wou maar al te graag naar boven en naar beneden. De heenweg een flinke pas erin en eenmaal boven genoten van het uitzicht. Ik zat naast Opa en ik vertelde tegen hem dat ik op blote voeten naar beneden ging waarop Opa zei " dat doe ik ook". Zo gezegd zo gedaan Opa ijsje heeft de berg tot het lift station afgedaald op blote voeten. "het kietelde"zei Opa. Lekker gegeten zelf gemaakt dussss niet altijd in het restaurant hè. Nu nog ff lekker relaxen bij de tent met Opa en Oma.
Een fijne dag verder
Houdoe
Aufwiddersein
Aufwinersnitsel
Bertjhuuu

• 03 Juli 2012 - 07:21

Lian:

och wa schon al die fotokes!! Het "spat" er af dat jullie het goed naar jullie zin hebben :) Geniet maar lekker verder!! xx

• 03 Juli 2012 - 09:10

FJLJM:

Het telefoongesprek van gisteren sprak boekdelen. Nu ook dit reisverslag en de foto's. Genieten met een grote zachte G.

Groetjes van ons