Een FIJNE reis gehad - Reisverslag uit Gagering, Oostenrijk van Sjefke van Epscheuten - WaarBenJij.nu Een FIJNE reis gehad - Reisverslag uit Gagering, Oostenrijk van Sjefke van Epscheuten - WaarBenJij.nu

Een FIJNE reis gehad

Door: Sjefke

Blijf op de hoogte en volg Sjefke

30 Juni 2012 | Oostenrijk, Gagering

Vandaag hebben we weer gereist. Maar we zijn er weer de reis is erg goed verlopen. Eerste paar uur is er wel wat geslapen voor de rest waren het liedjes zingen,spelletjes en nog meer pret. Eenmaal aangekomen zijn we even gaan zwemmen om af te koelen. Door de airco was het wel prettig in de auto. Na het zwemmen toch besloten om langzaamerhand toch de tent op te gaan bouwen. Af en toe wel even een plots in het zwembad genomen. Het weer is hier prachtig maar voor sommige dingen net te warm. Veel beestjes houden ons gezelschap . (Yes weer een dood geslagen.)

P.S ik bertjhuuu schrijf voortaan de reisverslagen.

• 30 Juni 2012 - 23:32

Joke:

Geniet van de vakantie. Gaan die beestje daar zelf niet op vakantie? Zou voor jullie wel veel fijner zijn.

• 01 Juli 2012 - 10:15

Asmara:

Oke berthuuu, fijn dat jullie een goede reis hebben gehad. Zo blijven we weer op de hoogte van jullie vakantie.

Groetjes de Hammies.

• 01 Juli 2012 - 13:04

Gerda:

Hé Bertjhuuu etc.,

Fijn dat de reis goed is verlopen en daarna meteen zwemmen is natuurlijk een heerlijke verfrissing. Ook voor de spieren, na zo'n lange zit-, hang- of lighouding.
    Die beestjes wens je naar de grote groene velden en zie je niet meer terug en anders spray, slaan of klappen met je handen, dat laatste werkt bij mij altijd erg goed.

Vooral genieten nu!

Groetjes, Gerda