Weer wat moois ondekt - Reisverslag uit Fügen, Oostenrijk van Sjefke van Epscheuten - WaarBenJij.nu Weer wat moois ondekt - Reisverslag uit Fügen, Oostenrijk van Sjefke van Epscheuten - WaarBenJij.nu

Weer wat moois ondekt

Door: Toine

Blijf op de hoogte en volg Sjefke

27 Juli 2010 | Oostenrijk, Fügen

Vandaag weer rustig begonnen, Toine is met Broer naar het kerkje in Strass gefietst en te voet verder om daar wat kaarsjes aan te steken en te genieten van het mooie uitzicht aldaar.
Ondertussen heeft de rest zich prima vermaakt op de camping met o.a. knutselen en spelen in de speeltuin.
Na de lunch met de auto naar de MariaKirche in Fügen, en vandaaruit gaan lopen over het natuurbelevenispad, langs een prachtige 'kleine' waterval naar Goglhof, deze mooie wandelpad hadden we nog nooit gelopen en was dus helemaal nieuw voor ons.
Daar wat gedronken en weer afgedaald, over een pad waar we in de winter vanaf gesleed hebben, richting Fügen naar het kerkje waar de auto stond.
Nog even boodschappen gedaan en terug op de camping even zwemmen, eten, spelen, ruilspel met kinderen op de camping en Bart heeft zelfs tot 21.00 uur gezwommen.
Dus moe maar zeer voldaan is iedereen naar zijn bedje gegaan!

• 27 Juli 2010 - 21:25

Opa En Oma:

Ontdek je plekje , lijkt het wel, nou jullie plekje hebben jullie gevonden , in het mooie Zillerthal.
    Zijn benieuwd wat jullie morgen weer ontdekken.
    Erg mooie foto's

• 28 Juli 2010 - 06:51

Inge:

Goedemorgen allemaal,

Wat een skonne foto's.
    Jullie hebben wel een prachtige plaats uitgekozen om de tent op de zetten.
    Branbant is mooi, maar dit is toch wel heel....

Tom, Sam en Ik zijn gisteren de hele dag in het papegaaiendorp geweest. We dachten, we gaan gewoon met zijn drieën. In de avond zag ik nog wel steeds allemaal vogels voor me.
    Het waren er ook zoveel.

Hopelijk zien en horen jullie ook mooie vogels, maar dat zal vast wel. Want zoals die twee gespotte slakkiebakkies daar lekker foto uniek zitten te zijn, zo zullen de vogels zich daar ook vrij voelen.

Groeten uit Brabant,
    Inge en de mennekes.

• 28 Juli 2010 - 11:41

H & H & I:

Hoi Prinsjes,

Wat een geweldig fotomodel hebben jullie !!
    Die hebben idd ook oog voor detail :)

Fijn dat jullie het goed naar je zin hebben.

De groetjes aan iedereen.

Hans, Hariètte en Imke XXX

• 28 Juli 2010 - 18:39

Asmara:

Goede avond allemaal,

Wat is de vacantie weer goed begonnen voor jullie, alweer gewandeld, gefietst en gezwommen. Wij hebben onze koffers ook al gepakt, morgen op vacantie naar kreta. Als we dan weer terug zijn gaan we jullie reisverslag zeker lezen. Nog een hele fijne vacantie allemaal en tot gauw.

Groetjes de Hammies.

• 28 Juli 2010 - 19:41

Janske Beks:

Hey hallo daar,

We hebben net gezellig met jullie geskyped. Jullie vanuit Fugen en wij vanuit America. Klinkt allemaal heel ver weg, maar we waren weer allemaal even dicht bij elkaar. Wij vonden het leuk om te zien dat jullie het zo goed naar jullie zin hebben en ook de reisverslagen en foto's geven wel aan dat het jullie daar goed vergaat. Geniet er nog van.

Groetjes van ons alle vijf.