Veel vriendjes gemaakt - Reisverslag uit Fügen, Oostenrijk van Sjefke van Epscheuten - WaarBenJij.nu Veel vriendjes gemaakt - Reisverslag uit Fügen, Oostenrijk van Sjefke van Epscheuten - WaarBenJij.nu

Veel vriendjes gemaakt

Door: Toine

Blijf op de hoogte en volg Sjefke

28 Juli 2010 | Oostenrijk, Fügen

Vandaag hebben we een rustdag gehad, dwz we zijn vandaag op de camping gebleven.
Angela en Rens zijn vanochtend al vroeg gaan zwemmen, en na het ontbijt hebben Sietske en Bart het zwembad onveilig gemaakt.
Bart kreeg er geen genoeg van en heeft heel veel vrienden gemaakt.
Sietske en Rens zijn sieraden gaan maken op de knutselclub en ze hebben met hun campingvriendjes in de speeltuin gespeeld en in onze tent met lego.
Vanavond heeft Rens nog meegedaan met het voetbaltoernooi in zijn voetbalkleren!
Bart heeft het zo goed voor elkaar dat ons buurjongetje hem hielp bij de afwas omdat hij graag wilde dat Bart mee naar de speeltuin ging.
Sietske heeft nog hele mooie stenen beschilderd, de stenen had ze gisteren en eergisteren gevonden.
Opa Broer en Ineke zijn met de trein naar Mayerhoven gegaan en met de fiets terug.
We hebben ook nog geskyped met America wat weer erg leuk en lachen was.

Groetjes van ons allemaal!!!

p.s. het weer was vandaag super mooi, vooral voor de middag, vanmiddag hebben we wel een paar drupjes regen gehad maar de temperatuur was zeer aangenaam.

• 29 Juli 2010 - 16:52

Gerda:

Hallo familie Sjefke,

Wat ziet dat er allemaal gezellig uit en wat is de omgeving ontzettend mooi.
    Fijn dat jullie met z'n allen zo genieten en dat het weer tot nu toe redelijk is.

Dat vriendje van Bart is wel erg fanatiek om te helpen met de afwas om daarna sneller te kunnen spelen.

Leuke plekjes die jullie ontdekken. Nooit geweten dat Oostenrijk zo mooi is, maar ja, ik ben ook maar op één plek geweest (Serfaus in de winter).

Blijf genieten en ontdekken.

Lieve groeten, Gerda.

• 30 Juli 2010 - 19:27

Janske Beks:

Gave foto. Nu zien wij ook eens hoe jullie ons zien.

Groetjes