Het begin is gemaakt - Reisverslag uit Fügen, Oostenrijk van Sjefke van Epscheuten - WaarBenJij.nu Het begin is gemaakt - Reisverslag uit Fügen, Oostenrijk van Sjefke van Epscheuten - WaarBenJij.nu

Het begin is gemaakt

Door: Toine

Blijf op de hoogte en volg Sjefke

26 Juli 2010 | Oostenrijk, Fügen

Na een perfecte reis kwamen we heel moe maar voldaan om 9.00 uur in Oostenrijk aan.
We hadden dus de hele dag om ons tentje op te zetten en in te richten.
Helaas gooide het slechte weer roet in het eten maar gelukkig konden we alvast gebruik maken van het appartement van Opa en Ineke.
Daar heb ik even een dutje gedaan en de kinderen een film gekeken en spelletjes gedaan.
Om 11.00 uur brak de zon door en zijn we aan de slag gegaan.
Het werd zelfs warm zodat we regelmatig even het zwembad opzochten voor verkoeling.
Rond 16.00 uur kwamen Opa en Ineke aan en kregen direct een rondleiding.
Opa is ook nog met de kids gaan zwemmen en daarna zijn we lekker gaan uiteten op de camping.
Nog even spelen in de speeltuin en daarna fijn slapen. Oh wat was dat bedje heerlijk!

Na een zeer goede nachtrust de dag rustig begonnen, Sietske is nog gaan knutselen bij de knutselclub en wij hebben overleg gehad wat we zouden doen en dat is geworden; DE TIEFENBACHKLAMM.
Het was prachtig, al dat kolkende water enkele tientallen meters onder je. Een tochtje van ongeveer 1 1/2 uur, even wat drinken en weer terug.
Op de camping gezellig gebarbequed, spelletjes gedaan en het was alweer de hoogste tijd om te gaan slapen.

• 26 Juli 2010 - 21:09

Opa Ijsje Oma Tumtum:

Jullie weten ook elk mooi hoekje in Oostenrijk te vinden he.nu weer die Klamm.
    Blijf zoeken en ontdekken

groetjes van "ONS"