Rust-Trein-Fiets-dag - Reisverslag uit Fügen, Oostenrijk van Sjefke van Epscheuten - WaarBenJij.nu Rust-Trein-Fiets-dag - Reisverslag uit Fügen, Oostenrijk van Sjefke van Epscheuten - WaarBenJij.nu

Rust-Trein-Fiets-dag

Door: Toine

Blijf op de hoogte en volg Sjefke

31 Augustus 2009 | Oostenrijk, Fügen

Na gisteren was eigenlijk besloten om van vandaag een rustdag te maken. Maar al snel na het ontbijt kwam de vraag; Gaan we vandaag nog iets doen ? De een wilde gaan fietsen de ander met de trein.

Op vakantie zoeken we dan vaak de weg van de minste weerstand en zo stonden wij even later bij het station met onze fietsen om met de trein naar Mayrhofen te gaan. Van hieruit terug richting Fugen met als tussenstops de Sennerei Zillertal (ff eten) en een nieuw aangelegde speeltuin vlakbij Zell am Ziller.
Bij Kaltenbach hebben we toen weer de trein terug genomen want toen waren de beentjes toch wel moe.

Terug op de camping weer lekker gezwommen en omdat het eten weer goed op ging ( het was eigenlijk te weinig) nog ff naar het dorp gefietst voor een ijsje. En omdat Rens en Bart weer lief waren geweest mag onze Rens vanavond bij zijn grote broer in zijn tentje slapen.

Benieuwd hoe dat af gaat lopen, lees dan morgen verder.