Rust en werkdag - Reisverslag uit Fügen, Oostenrijk van Sjefke van Epscheuten - WaarBenJij.nu Rust en werkdag - Reisverslag uit Fügen, Oostenrijk van Sjefke van Epscheuten - WaarBenJij.nu

Rust en werkdag

Door: Toine

Blijf op de hoogte en volg Sjefke

14 Augustus 2009 | Oostenrijk, Fügen

We begonnen de dag helaas met regen maar konden toen wel meteen zien waar het water de tent binnen liep. Voor het inrichten van onze tent was het perfect weer en verliep dus heel soepel. Na de middag lekker gezwommen en boodschappen gedaan voor 2 dagen i.v.m. met de nationale feestdag. Bart heeft al een stukje geprobeerd te mountain-biken en dat lukte al aardig

• 14 Augustus 2009 - 18:44

Opa En Oma Ijtum:

• 14 Augustus 2009 - 20:18

Tante Hariètte:

Hoi namens Hans, Imke en mijzelf een hele fijne vakantie toegewenst.
    Het ziet er erg leuk en ontspannen uit !!
    GENIET ervan.

Knuffels en kusjes.

• 15 Augustus 2009 - 23:14

Familie Wijnen:

Lang zal ze leven, lang zal ze leven,
    lang zal ze leven in de gloria,
    in de gloria, in de gloria,
    hieper de piep...HOERA.

Lieve Sietske, van harte met je 8e verjaardag. Nu officieel. Maak er een mooie dag van!!!

Lieve Bart en Rens, gefeliciteerd met de verjaardag van jullie zus(je). Verwen haar maar extra, want je hebt er maar 1 van. Zuinig op zijn dus!!

Lieve Toine en Angela, Proficiat met jullie prachtige 8 jarige dochter. Zucht.... wat wordt ze groot he. Kunnen jullie de jongens wel een beetje weghouden of wordt het lastig? In ieder geval een hele fijne dag, geniet ervan!!

Maak er een mooie vakantie van, wij volgen de verhalen wel. Het wordt nu wel een dagtaak om al die reisverslagen bij te houden, maar we doen ons best. Ik zie wel enkele overeenkomsten met onze camping. Hoe is de SFEER daar???

Geniet ervan. DOEI!!!

groetjes Barry, Mechteld, Anke en Amber.

• 16 Augustus 2009 - 07:57

Fam Van Ham:

Lieve Sietske

Hartelijk gefeliciteerd met je 8e verjaardag.
    Maak er maar en leuke dag van. Laat je maar lekker vervennen want vandaag is het jou feestje. Vele kusjes van ons.

asmara frank wendy.

• 16 Augustus 2009 - 09:53

Gerda:

Hallo Sjefke,

Fijn dat jullie het zo geweldig naar de zin hebben. Lekker genieten van ieder moment, iets beters is er niet.

Sietske, van harte gefeliciteerd met je 8e verjaardag en maak er met z'n allen een leuke dag van.

Groetjes, Gerda.

• 16 Augustus 2009 - 15:03

Asmara:

Hallo Sietske

Je krijgt ook nog de felicitaties van marcel en joke. We hopen dat je tot nu toe een leuke verjaardag hebt. Geniet er nog van, de avond is nog lang. Groetjes aan jullie allemaal. Fam van Ham.

• 16 Augustus 2009 - 20:23

Renier:

Hey vakantiegangers!

Hopelijk houden jullie het voor de rest van de vakantie droog! Gaat vast helemaal goedkomen.

Fijne vakantie gewenst en Sietske nog van harte gefeliciteerd.

Groetjes,
    Renier