Drie in een - Reisverslag uit Gagering, Oostenrijk van Sjefke van Epscheuten - WaarBenJij.nu Drie in een - Reisverslag uit Gagering, Oostenrijk van Sjefke van Epscheuten - WaarBenJij.nu

Drie in een

Door: Sjefke

Blijf op de hoogte en volg Sjefke

07 Juli 2013 | Oostenrijk, Gagering

Ja ik mag het even overnemen van Bart maar weet nu al dat ik niet zo mooi kan schrijven als hij dat doed. We waren bij vrijdag gebleven, na wat overleg met campingvrienden Koos, Annet en Naomi zijn we naar Kramsach gereden om nog eens de altijd mooie Tiefenbachklamm te lopen. Helaas begon het op de heenweg behoorlijk te regenen en zijn we maar toeristisch door gereden naar het eigenlijke eindpunt van de wandeling. Na een heerlijke (vroege) lunch met schnaps erbij zijn we de Tiefenbachklamm afgedaald tot de helft, een deel van de groep is toen verder gelopen en ik ben samen met Koos en Rens de auto's gaan halen en naar het eindpunt gereden. Wederom weer een prachtige wandeling waar ook Opa weer zichtbaar van genoot.
S'avonds in het restaurant heerlijk opa's laatste dag afgesloten met een Fisch en Hausplatte.

Zaterdag was het weer weer prachtig en zijn we na een rustige ochtend gesplitst in een, jongens en meisjesgroep. De jongens (ikke,opa, Bart en rens) zijn naar Innsbruck gereden om opa op de vlieger terug naar Nederland te zetten. En de meiden (Angela en Sietske ) gingen gezellig met trein naar Mayerhofen om te shoppen.
In de namiddag kwamen we vrijwel tegelijk terug aan op de camping waar we getrakteerd werden op Bart's fameuze Tirolse hamburgers.

Vandaag heb mijn eigen alp du zesje nog eens gefietst wat niet tegenviel maar waarvan ik toch best moe terugkwam. Omdat ik om 9.15 uur terug was na drie uur fietsen had ik het gevoel dat ik er al een halve dag op had zitten terwijl de rest net uit bed kwam.
S'middags zijn we naar Zillergrund gereden samen met onze campingfreunde om daar heerlijk in een beek dammen te bouwen in lekker te chillen aan en in het water.
S'avonds heerlijk lang en lekker gegeten van het all you can eat buffet in het restaurant wederom met Koos, Annet en Naomi.
Vanwege het ICT werk van Bart werd het een lange maar hele gezellige avond.

Groetjes

Sjefke

  • 08 Juli 2013 - 08:46

    Sjefke Van Epscheuten:

    Wat leuk zo'n vakantie in Oostenrijk en ik ben er ook bij en daarom wil ik nog wat zeggen.
    De laatste avond waar Sefke het over had,nou die avond ging ik bij Bart in de tent slapen,nou niet echt slapen want eerst deden wij kietelgevecht en daarna gingen wij stoeien maar toen we eenmaal moesten slapen toen vond ik het een beetje eng.Maar Bart probeerde mij wel te trooste maar het lukte niet goed en toen ging ik uit Bart zijn tent en ging naar de grote tent.
    Daarna ging ik op de grond zitten en huilen mama hoorden dat en ging kijken ze haalde allen spullen op en legde dat bij Sietske der tentje in de tent waar ik slaapte en toen viel ik uiteindelijk toch nog in slaap.

  • 09 Juli 2013 - 09:07

    H & H & I:

    Hoi hoi,
    Zo te lezen is het weer volop genieten !!
    En dan de mooie foto's van Oostenrijk...............wat is het toch een prachtig land.
    Nog heel veel plezier.
    Groetjes Hans, Hariètte en Imke

  • 10 Juli 2013 - 10:36

    Janske Beks:

    Nou nou, dat klinkt goed. We kunnen niet wachten. Hier krijgt papa het nog moeilijk, want zo te lezen is papa daar al goed ingefietst. Ook zijn we benieuwd naar de hamburgers. Tot snel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Gagering

Sjefke

van Epscheuten

Actief sinds 07 Aug. 2009
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 51512

Voorgaande reizen:

09 Juli 2014 - 13 Juli 2014

Zillertal 2014

30 Juni 2013 - 21 Juli 2013

Zillertal 2013

01 Juli 2012 - 22 Juli 2012

Zillertal 2012

23 Juli 2011 - 01 Augustus 2011

Ribe, Hvide Sande en Legoland

24 Juli 2010 - 15 Augustus 2010

Zillertal 2010

10 Augustus 2009 - 08 September 2009

Zillertal

Landen bezocht: