Een dag je niks doen en een dagje ietsje meer - Reisverslag uit Gagering, Oostenrijk van Sjefke van Epscheuten - WaarBenJij.nu Een dag je niks doen en een dagje ietsje meer - Reisverslag uit Gagering, Oostenrijk van Sjefke van Epscheuten - WaarBenJij.nu

Een dag je niks doen en een dagje ietsje meer

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Sjefke

04 Juli 2013 | Oostenrijk, Gagering

Hey,
Ja sorry dat ik een dag niks geschreven heb maar ja het was te gezellig. Gisteren hebben we niks gedaan. Opa en Sjefke zijn wel naar het kapeletje gegaan. S'avonds zijn we naar Fügen gelopen om daar een ijsje te eten. Toen we terug liepen waren Ik Sietske en Mama carnavals muziek aan het zingen. Vandaag naar de Spieljoch gegaan was leuk eerst bij middel station wat gegeten en gedronken daarna boven naar het kruis toe gelopen daar wat gezeten. Toen eigenlijk de 3 kinderen waaronder ik naar beneden wouden besloten we om nog even te picknicken zo gezecht zo gedaan. Dus nog even gepicknickt daarna weer naar benden. O ja bijna vergeten ik en sjefke zijn naar de spieljoch toe gefietst. *applaus* Maar toen we benden waren besloten ze nog even zo leuk te zijn om te gaan shoppen terwijl ik terug naar de camping wou dus 2 winkels ben ik in geweest en toen toch maar geregeld dat ik verder terug mocht fietsen en ja dat mocht weer veilig aangekomen. Toen de rest thuis kwam hoorde ik dat mama al carnavals kleren had geregeld voor zichzelf na een heerlijk diner verzorgt door onze (camping) Keuken Prins en Prinses. Nog lekker rond gedaan. (mijn nagels werden gelakt) De rest van de avond hebben we ons goed vermaakt op terras in de speeltuin enz.
En nu lekker slapen.
Tot de volgende keer

• 05 Juli 2013 - 00:10

Opa En Oma:

We merken dat jullie het weer goed naar jullie zin hebben en weer volop genieten.
    en zo hoort dat ook.
    op e.o.a. manier krijgen wij er geen foto;s op , en ja onze computer specialist is op vakantie , dus dat wordt dan even wachten , tenzij hij ons schriftelijk advies wil geven in zijn vakantie.

de groetjes aan iedereen en een fijn weekend, (hahah)

Opa en Oma
    Heeze

• 05 Juli 2013 - 12:42

De Overbuuf:

Hoi overbuurtjes,
    Wat gezellig om al jullie belevenissen weer te kunnen lezen.
    Ik kan er wel op uitmaken dat jullie het weer allemaal naar jullie zin hebben.
    Met jullie huisje is alles oke zo te zien, hij staat er tenminste nog toppie bij haha.
    Dus geniet, geniet en geniet lieve mensen en dan zie ik jullie over 2 weekjes weer.
    Heel veel lieve groetjes van ons allen xx

• 06 Juli 2013 - 15:43

Anjo:

Hoi
    Jullie hebben het goed zo te lezen.
    Het konijn is ook weer prima in orde.
    De hechtingen zijn eruit en ze zitten weer gezellig samen.
    groetjes en nog heel veel plezier!