De Penkenbahn - Reisverslag uit Gagering, Oostenrijk van Sjefke van Epscheuten - WaarBenJij.nu De Penkenbahn - Reisverslag uit Gagering, Oostenrijk van Sjefke van Epscheuten - WaarBenJij.nu

De Penkenbahn

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Sjefke

02 Juli 2013 | Oostenrijk, Gagering

Ja vandaag hebben we de trein genomen naar meyerhoven en zijn daar met de Penkenbahn omhoog gaan. Even voor de duidelijkheid de penkenbahn gaat over heel het dorpje heen en heeft op de eerst top 1 paal en op de 2e top. Dus een best eng liftje zou je zeggen. Boven een beetje rond geslenterd. Toen lekker gaan eten in een berg restaurant waar je uit keek over een groot gedeelte van het dal. Toen we terug beneden waren wou ik meteen naar de camping maar de rest wou nog shoppen dus ben ik alleen met de trein terug gegaan daar heb ik gezwommen en de foto's voor het verslag van gister erop gezet. Toen de rest ook op de camping kwam nog even met z'n alle gezwommen. S'avonds nog even een pizzatje of 3 met z'n 5 wegwerken toen was het tijd voor de zoek toch naar de schat. En raad eens wie er gewonnen hebben. Ja wij we waren met een groep van 6 en waren als eerste terug met de schat een mooi key koord en een snoepje was de prijs. Dus alweer een zeer geslaagde dag.

Groetjes en tot morgen