Een regenachtige reis met een prachtige aankomst - Reisverslag uit Gagering, Oostenrijk van Sjefke van Epscheuten - WaarBenJij.nu Een regenachtige reis met een prachtige aankomst - Reisverslag uit Gagering, Oostenrijk van Sjefke van Epscheuten - WaarBenJij.nu

Een regenachtige reis met een prachtige aankomst

Door: Bart en Sjefke

Blijf op de hoogte en volg Sjefke

30 Juni 2013 | Oostenrijk, Gagering

Na een zware reis met veel regen aan gekomen in een zeer regenachtige fügen. Met veel geluk even droog te tent op kunnen zetten. Om daarna weer lekker te eten in het camping restaurant. We voelen ons nu al helemaal thuis in optimale vakantie gevoel. Ondanks slechte voorspellingen prachtig weer. Vanmorgen zelf met Sjefke en Opa Broer de Zillertaler hohe strasse gereden. Met een prachtig uitzicht. Een beetje bewolking maar wow die bergen zijn prachtig nu weer een ander beeld als normaal doordat de sneeuw grens lager is geworden zie je bijna overal witte berg toppen. Ook staan er nog enkele alpenroosjes in bloei. Vandaag zijn er ook al een paar duiken in het mooie heldere water van het zwembad genomen. En vrienden van vorig jaar weer bij een gekomen. En dat al in de 2e dag. Zoals Opa Broer al zei : "Ik heb het nu al prachtig we kunnen naar huis" maar wij willen niet naar huis dit wordt ons huis voor de komende 3 weken en daar zijn we met z'n alle erg blij mee. In deze 3 weken zullen we jullie ook op de hoogte blijven houden via deze site.
Dadelijk weer naar het altijd heerlijke camping restaurant omdat we nog geen inkopen hebben gedaan.

link voor foto's : we kunnen geen foto's meer op deze site plaatsen dus http://www.23hq.com/Bartprinsen/album/12009194

• 01 Juli 2013 - 13:11

H & H & I:

Hoi hoi,
    We hadden van opa en oma al begrepen dat jullie en zeer regenachtige reis hadden gehad maar toch de tent droog op hebben kunnen zetten. Gelukkig maar want dan heb je lekker je eigen plekkie.
    Van de zwemfoto's krijgen wij het nog wel ff koud brrrrrr.
    Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel van plezier.
    Groetjes Hans, Hariètte en Imke

• 01 Juli 2013 - 19:29

De Hammies:

Jammer dat jullie zo'n natte reis hebben gehad. Maar nu kunnen jullie genieten van jullie welverdiende vakantie. We blijven jullie volgen.

Groetjes de Hammies.

• 02 Juli 2013 - 12:36

Gerda:

Hallo allemaal, jammer van een regenachtige reis maar dat is allemaal vergeten als het op het vakantieadres picobello is. Nu genieten en daarna weer lekker uitrusten!!!
    Vandaag om 12.00 uur weer electr. en 2x kk. werkt weer.
    Ook konijntjes zijn erg, erg, erg ondernemend!

Blijf genieten en ik ben benieuwd naar alle avonturen!

Groetjes, Gerda