aankomst - Reisverslag uit Valkenswaard, Nederland van Sjefke van Epscheuten - WaarBenJij.nu aankomst - Reisverslag uit Valkenswaard, Nederland van Sjefke van Epscheuten - WaarBenJij.nu

aankomst

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Sjefke

23 Juli 2011 | Nederland, Valkenswaard

hallo,

Na een lange reis zijn we er .
De reis verliep voorspoedig.
Toen we denemarken binnen reden had ik het gevoel dat we in nederland waren weilanden met koeien en akkers maar toen kamen er wat glooiïngen. Toen dachten we dit is denemarken.
De jeugdherberg is top we hebben al vlink gebandmintond jha gebandmintond ze hebben hier een heuze sportzaal met alles derop en deraan. Ook hebben ze hier ping-pong tafels en een prachtige omgeving(foto's komen laten).
we gaan morgen wat cultuur opsnuiven.
VINKINGEN daar is dit dorp beroemd door.
Ribe is de naam.
Dus kijk niet gek op als we als heuze vinkingen terug komen met staartjes en al .

Gr. Bart

P.S. sorry het kan zijn dat er spellings fouten in zitten want : (mijn goedste vak is nederlands)

• 23 Juli 2011 - 22:25

Opa Ijsje Oma Tumtum:

Zo alle tour programma's zijn nu afgelopen ,nog ff kijken of Janske en van eppscheuten nog wat geschreven hebben op de site , zo gaat dat tegenwoordig, zal volgende week wennen zijn , zonder de Tour.

Maar goed ,
    Fijn de reis goed verlopen is en jullie zeer tevreden zijn over de jeugdherberg.
    Komende 2dagen maar goed gaan zoeken naar Wicky !!
    Veel plezier allemaal , ook natuurlijk namens Oma

• 24 Juli 2011 - 08:51

Familie Lenders:

Hallo van Epscheutens,
    waar slapen jullie pap en mam dan?
    Die mogen niet in de jeugdherberg ook al denken ze dan dat ze nog jong zijn...
    Zeg Bart, hoe zien de Deense dames eruit?

Groeten en fijne vakantie.

• 24 Juli 2011 - 09:39

Lian:

Hallo overbuurkes,
    fijn om te lezen dat de reis goed verlopen is. Nou Bart, ook al is je Nederlands nie zo goe, ik vond het een super leuk berichtje, en ik kon het allemaal goed lezen, en ik heb daarom geen foutje kunnen ontdekken (haha). Wat een leuke bestemming heb je uitgekozen om op vakantie te gaan. Geniet en ga op zoek naar de Vikingen..... Groetjes van ons allemaal voor jullie xx

• 24 Juli 2011 - 14:51

FJLJM:

Hoi hoi,

Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen. Het lijkt Lieke, Janske en Meike wel gaaf om naast gekke neef Bart, straks ook stoere neef Bart te hebben. Een echte Viking. Wij verwachten dan ook dat jullie met de boot terug komen.

Fijne dagen nog.

Goeten van ons allemaal