Die Hohe Strasse en Campingdag - Reisverslag uit Fügen, Oostenrijk van Sjefke van Epscheuten - WaarBenJij.nu Die Hohe Strasse en Campingdag - Reisverslag uit Fügen, Oostenrijk van Sjefke van Epscheuten - WaarBenJij.nu

Die Hohe Strasse en Campingdag

Door: Toine

Blijf op de hoogte en volg Sjefke

30 Juli 2010 | Oostenrijk, Fügen

Het was zo van wat doen we gaat het regenen of gaat de zon schijnen.
Sietske was net als het weer ze wilde wel stralen maar voelde zich niet helemaal Happy.
Toen besloten we dat Mama bij Sietske op de camping bleef lekker frutsen, prutsen enz. En wij, de mannen, zijn met Opa en Ineke een stukje gaan rijden.
Binnen zeer korte tijd zaten we op de Zillertaller Hohestrasse en dat had Ineke al snel door omdat ze links en rechts de huisjes kleiner zag worden en de afgronden dieper.
Opa genoot met volle teugen en nadat Bart Ineke had verteld dat hij het volste vertrouwen had in Papa zijn stuurkunsten kon ook zij er van genieten.
Helaas maar tot de helft van de route want het weer sloeg om en snel werd het zicht beperkt tot een wolk waar we in reden en eigenlijk niet meer uit tot dat we weer gingen afdalen.
Wel hebben we nog veel plezier gehad met een stel eigewijze koeien die deze keer van geen wijken wisten.
Na de middaglunch zijn we nog gaan shoppen bij de grote Interspar in Schwaz, Opa en Ineke waren nl. al door hun wijnvoorraad heen en dat kan natuurlijk niet.
Voor Bart wederom geslaagd bij de schoenenwinkel, hele vette sneakers.
Na het eten kon Opa zijn oude hobby weer eens oppakken door een potje te ping pongen, eerst tegen zijn zoon en daarna tegen Ineke, grote hilariteit.

De volgende dag (30 juli) zijn we op de camping gebleven op wat boodschappen doen na. Iedereen heeft zich prima vermaakt ondanks het zeer onvoorspelbare weer, zon, wolken, regen zon etc.
's Avonds weer droog zodat het kampvuur op de camping aangemaakt werd en daar menig worstje en spekje boven verwarmd werd.

• 30 Juli 2010 - 19:32

Janske Beks:

Hoi familie,

Wat een activiteiten. Het is niet zo dat jullie je vervelen. Vooral bezig blijven, want de vakantie is zo voorbij. Die van ons namelijk ook. Gelukkig hebben jullie nog een poosje te gaan. Hopen dat het weer goed blijft en dat Sietske zich ook weer helemaal happy voelt.

Groetjes van ons

• 31 Juli 2010 - 07:18

Inge:

Koeiedag schattekes,

Wat is dat nou Sietske.
    Als je met mama alleen wilt zijn dan moet je dat gewoon zeggen.
    Groot gelijk heb je.
    Even saampjes.

Weet je wat jou zonnestraaltjes ook zullen laten opgloeien:
    kijk eens in een spiegel en zeg maar tegen jezelf: ik ben trots op mezelf omdat ik... en daar 10 antwoorden op geven. Dat lukt je vast en zeker, vraag maar aan mama of ze je even op gang wilt helpen.

Maak daarna een speer van jezelf. Handen in de lucht, met een been een stap naar voren zetten en door de benen naar beneden zakken. De heldhaftige houding.
    En als beloning krijg je dan via deze weg een dikke knuffel van mij.
    Want voor mij ben jij altijd een zonnetje, waar je ook bent.

Als we ons net als mega mindy konden verplaatsen dan kwamen we gezellig bij jullie. Ik ben ook altijd wel in voor een ping pong spelletje.
    Groeten aan iedereen.

Knuf Inge.

• 31 Juli 2010 - 09:44

Gerda:

Hey familie Sjefke,

Wat een uitstapje weer, letterlijk in de wolken.

En Sietske, als je even tijd voor jezelf nodig hebt dan heb je dat gewoon even nodig. Niets mis mee.
    Daarna ga je gewoon weer gezellig mee met de rest.

Blijf allemaal genieten van de rust en al het moois daar.

Lieve groeten,
    Gerda.

• 31 Juli 2010 - 09:58

H & H & I:

Het klopt niet helemaal he !
    Had Sietske bijna een meiden en jongensdag voor elkaar, klopt het net niet helemaal o:)

Heerlijk he Sietske dat je even lekker helemaal alleen met mama hebt kunnen freubelen !

Jammer dat het weer zo omgeslagen is. Wat staat er voor de komende dagen voor weer op de weersvooruitzichten ?
    Maar ach wat maakt het ook uit als jullie samen maar plezier hebben en genieten van de vakantie !

Groetjes van Hans, Hariètte en Imke XXX

• 29 Augustus 2010 - 07:31

Sjefke Van Epscheuten:

Berichtje van opa en oma;
    Mooi die foto's van links en rechts van de tent, zo gaat dat in het mooie Austria