Te druk voor vanepscheuten - Reisverslag uit Fügen, Oostenrijk van Sjefke van Epscheuten - WaarBenJij.nu Te druk voor vanepscheuten - Reisverslag uit Fügen, Oostenrijk van Sjefke van Epscheuten - WaarBenJij.nu

Te druk voor vanepscheuten

Door: Toine

Blijf op de hoogte en volg Sjefke

19 Augustus 2009 | Oostenrijk, Fügen

We hebben het zo goed naar ons zin dat het bijhouden van een dagboek er bij in schiet. Dus hier even de afgelopen drie dagen:

Maandag zijn we met zijn alle naar de Kaiserklamm geweest. Het blijft, ook al was het voor ons de derde keer, een indrukwekkende ervaring om zo dicht langs die kolkende rivier te lopen. (zie foto) Omdat we nog genoeg over hadden van Sietske's verjaardag zijn toch maar weer gaan BBQ-en, echt een straf.
En als de ouders blijven zitten en drinken zijn de kindjes superlief en is het zomaar ineens tien uur. Echt vakantie !

Dinsdag was het alweer stralend weer alleen door minder goed nieuws uit Nederland zijn we er niet direct op uit getrokken. Na de middag besloten we om toch nog ff lekker een eindje te gaan lopen en wel naar de waterval van Hart. Dit was een schot in de roos zoals je op de foto's wel kunt zien. S'avonds heerlijk met allen (14 man) bij het restaurant op de camping gegeten. Als toetje kregen we via Skype fraaie beelden te zien van ons Janske die al schilderend nu al niet meer onder doet voor haar Oma. Dat was een hele geruststelling.

Vandaag hebben we helaas afscheid moeten nemen van onze vrienden uit Valkenswaard die nu alweer in Kroatie zijn beland voor de rest van hun vakantie. Maar het was wel keigezellig die paar dagen met hun erbij. Na het ontbijt zijn we naar Ginzling gereden om vandaar uit naar de Maxhutte te lopen, een tocht van iets meer dan een uur door een prachtig bos en langs een waterval af. De kinderen hebben heerlijk kunnen klimmen en klauteren en na een heerlijke Oostenrijkse lunch (Kaiserschmarn, Rostkartofflen met Speck und Ei, Gulaschsuppe, Nuddelsuppe unt so weiter) zijn we weer naar beneden gewandeld. Op de camping natuurlijk weer direct het zwembad in want ondertussen was het alweer 35 graden.

• 19 Augustus 2009 - 19:23

Janske Beks:

Wat een geweldig nieuws dat jullie het te druk hebben om iets op de site te schrijven. Als ik dan ook nog eens die foto's zie, dan begrijp ik wel dat jullie het daar super naar jullie zin hebben. Dat hebben jullie dan ook dik verdient. Meike heeft ook goede gastgastouders dus daar hoeven jullie je geen zorgen over te maken. Geniet ervan!!!!!

• 20 Augustus 2009 - 09:57

Mien V Bree:

Hallo hier ben ik dan
    het weer is hier prima mooie foto's en leuk om julliie verslag te lezen gr aan de fam v.Bree en nog een fijne vacantie en de felicitatie's aan Ramon gr Oma van Bree

• 20 Augustus 2009 - 10:44

Opa Ijske Oma Tumtum:

Ja, ik denk dat wij niet anders meer door het leven gaan als met deze namen, wat we niet erg vinden .
    Gelukkig lezen we dat jullie het goed naar jullie zin hebben en dat jullie prima genieten van jullie wel verdiende vakantie.
    Fijn dat jullie het advies opgevolgt hebben om in Oostenrijk te blijven , en Janske zorgt er wel voor dat Ome Tan en Tante Angela met een gerust hart daar kunnen blijven,, samen met Bart -Sietske en Rens, en..... met hun vrienden fam v Bree.
    Hier hebben we alles onder controle en loopt het gesmeerd.
    Groetjes
    Opa en Oma

• 20 Augustus 2009 - 18:58

H & H & I:

Zo dat ziet er lekker ontspannen uit. Geweldig die waterval, maar was dat water niet heel erg koud om in te gaan liggen ?

Wat een leuke foto's !

Groetjes van Hans, Hariètte en Imke

• 20 Augustus 2009 - 20:45

Opa Ijsje:

Hebben ze in Oostenrijk ook stickervellen ??

• 21 Augustus 2009 - 13:09

Asmara:

Hoi Sjefke

Ook wij zijn er een paar dagen tussenuit geweest en wel naar het Heezerbos in heeze. Marc [broer van frank] bood spontaan hun stacaravan aan,en daar zeiden wij natuurlijk geen nee tegen. We zijn blij dat jullie het naar jullie zin hebben. Geniet er nog van en tot later.

Groetjes de Hammies.

• 22 Augustus 2009 - 07:42

Opa Ijsje Oma Tumtum:

Ja dacht dat jullie vakantie hadden maar schijnbaar erg druk
    zo heb je straks nog geen dagboek hahaha

groetjes uit hees